خانه / اخبار کوتاه / گردهمایی روسای هیئت های تیراندازی شهرستانها، باشگاهها و کمیته های تخصصی استان فارس۱۴۰۲ برگزار شد

رژه بسیجیان و گلباران مزار مطهر شهدای فداغ

هفته دفاع مقدس، مجالی برای بهره برداری و بازشناخت ظرفیت‌ها، ذخایر معنوی و فرهنگی شهدا و جانبازان و بازگویی رشادت‌ها و جانفشانی‌های سلحشوران جنگ تحمیلی است.
امروز فداغ ، شاهد بی نظیر ترین رژه نیروهای مسلح  بسیجی بود .

همزمان با پنجمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به نام “ایثارگری و شهیدان” نام گرفته است مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا در فداغ برگزار شد.
این مراسم که با رژه موتوری و پیاده بسیجیان سرافراز و از ابتدای فداغ شروع شد، با هدف  تجدید پیمان با آرمان های رهبر کبیر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس آغاز گشت .

مراسم رژه بسیجیان مسلح فداغ که برای اولین بار و در هفته دفاع مقدس بر گزار گردید در نوع خود بسیار غرور انگیز و با عظمت بود .

در این مراسم خانواده معظم شهدا، گروه‌های مختلف مردم، مسئولان بسیج ناحیه – پایگاههای مقاومت – نیروهای انتظامی ، با حضور در مزار شهدا با قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

نیروهای شذکت کننده در این مراسم و مردم همیشه در صحنه فداغ  ، مزار شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس  را با گلاب  شستشو دادند و با آرمان‌های شهیدان و امام  خامنه ای، تجدید میثاق کردند.

تصاویری از این مراسم غرور آفرین را مشاهد می فرمایید

برای دیدن تصاویر در ابعاد بزرگتر بروی عکس کلیک فرمایید

 

 

 

 

درباره‌ی فداغ نيوز

یک نظر

  1. نماز جمعه امروز ششم مهرماه توسط حجت الاسلام والمسلمین نوربخش امام جمعه ی لار اقامه گردید وی در فراز پایانی خطبه ی دوم با انتقادشدید از عدم حضور مسوولین وطلاب حوزه در نماز جمعه درقسمتی از سخنان خود فرمودند : شنیده ام رییس حوزه علمیه ی لار اساتید وطلاب را تهدید کرده که در نمازجمه شرکت نکنند ایشان اگر معتقد به رهبری و ولایت فقیه هستند پس نباید چنین موضع گیری داشته باشند واگر معتقد به دستورات رهبری نیست پس باید به شورای ریاست حوزه های علمیه تسلیت گفت که چنین شخصی را به ریاست حوزه برگزیده اند…
    لینک:http://qeyamelarestan.blogfa.com/post/4066

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 + = 15