خانه / اخبار کوتاه / راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در فداغ برگزار شد

ساخت ساختمان ایستگاه آتش نشانی فداغ

احداث ساختمان ایستگاه آتش نشانی فداغ، از سر گرفته شد .
آخرین خبری که در فداغ نیوز ، راجع به ساخت ایستگاه آتش نشانی ، منتشر گردید به تاریخ یکم بهمن ماه نود و یک می باشد.
در آن تاریخ وبه دنبال وعده های آقای خاکبیز راجع به ساخت ایستگاه آتش نشانی ، مردم فداغ ، واکنشهای متفاوتی نسبت به انتشار این خبر از خود نشان دادند.
جواب آقای خاکبیز در آن زمان به انتقادات مردمی چنین بود :
پیرو ملاقات حضوری با جانشین و مدیر کل محترم بنیاد مسکن در شیراز و حسب در خواست و پیگیریهای همشهریان شریف در خصوص احداث ساختمان و مستحدثات پایگاه آتش نشانی منطقه ای فداغ . امروز صبح ۱٫ ۱۱ . ۱۳۹۱ با معاونت مدیر کل و معاونت عمرانی اداره کل بنیاد مسکن فارس ملاقات داشته و مقرر گردید ظرف چند روز آینده پروژه ساخت و ساز را بوسیله پیمانکار جدید شروع نمایند . لازم بذکر است استانداری فارس نیز بیش از ۵۰ در صد مبلغ کل قرار داد با پیمانکار در حساب عمرانی این پروژه منطقه ای واریز نموده است . و پیش بینی میگردد اینشاالله در شروع ساخت مجدد این پایگاه مشکل خاصی وجود نداشته باشد :

بعد از گذشت حدودا 5 ماه از این گزارش ، بلاخره وعده آقای خاکبیز رنگ واقعیت به خود گرفت و ما شاهد اولین جرقه هایی از ساخت ایستگاه آتش نشانی در فداغ می باشیم .
انشاء الله و با پشتکار مسئولین محترم وزحمتکش ، احداث این پروژه ملی ، هرچه سریعتر به پایان برسد و فداغ و منطقه شاهد مهمترین رویداد عمرانی باشند.

 

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 1 = 10