خانه / اخبار کوتاه / راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در فداغ برگزار شد

سد معبر عمومی با چه هدفی ؟

در روزهایی که همه از فرهنگ و ادب اصیل ایرانی دم میزنند، متاسفانه شاهد معضل بزرگ فرهنگی در شهرمان هستیم که خیلیها بر بیهوده بودن و منفوریت این کار تاکیید دارند،  اما متاسفانه زبان تذکر خود را به دلایلی که بنظر خودشان مصلحتی ا ست ساکت نگه داشته اند.

غافل از اینکه ساکتین نهی از چنین امری ، بزودی خود نیز از عواقب آن رنج خواهند برد.
میدان امام حسین (ع) فداغ که مدتهاست به عنوان محل تجمع اهالی جهت امور فرهنگی ، از قبیل پیاده روی خانوادگی، مسابقات دوومیدانی، استقبال از زایرین وتجمع بسیجیان ، جهت اردوهای مربوطه شناخته شده است ، چندی ا ست که ناخواسته میزبان و محل تجمع افرادی شده که بدون داشتن هدفی خاص ، تنها برای گذران اوقات فراغتشان ، باعث سد معبر عمومی و اختلال در روند عبور و مرور وسایل نقلیه شده اند.
بدون شک اهالی فداغ بارها شاهد این حضور بی هدف افراد شده اند.

20101231270

حضوری که بالاخص در بعدظهر پنج شنبه هرهفته بیشتر وبیشتر باعث آزار روحی و فکری عابرین پیاده  ای میشوند که تنها با نیت زیارت اهل قبور و شهدای عزیزمان مجبورند آز ان محل عبور کنند.
در نگاهی ساده شاید این برداشت به ذهن آنها برسد که حضورشان در آن مکان ، هیچ منع و مزاحمتی برای باقی عابرین نخواهد داشت، اما چه خوب میشد اگر به این بیاندیشند که اگر افراد دیگری در جلو خانه خودشان تجمع میکردند و مانع رفت وامد اهل منزلشان میشدند نیز ایا همین تفکر را بازهم داشتند؟!!
چیزی که مضاف بر این موضوع شده نحوه پارک کردن ماشینهایشان در اطراف همین میدان کوچک است که اگر واقعا از دید بقیه رانندگان به اطرافشان بنگرند زشتی و قبیح کارشان برایشان مشخص تر خواهد شد.

میدانی به ان کوچکی و خیابانی به ان شلوغی مطمئنا جای مناسبی برای پارک ماشینهایشان نخواهد بود.
البته نکات دیگری نیز وجود دارد که بنظرم زیبا نیست موشکافانه بررسی شود!

بهتر است  یاداور شویم برای افراد خاص و متشخصی در فداغ که همه انها را با احترام و ادب نام میبرند شایسته نیست در چنین جایگاهی تجمع نمایند!
در پایان از ریاست محترم شورای اسلامیمان میخواهیم با توجه به محبوبیت و مقبولیتی که نزد این افراد خاص دارند این تذکر و خواسته اهالی را به انها منتقل کنند. چرا که یقین داریم سخن ایشان تاثیرگذارتر از حرف هرکسی خواهد بود.
و چه زیباتر خواهد بود اگر تدبیری بیاندیشند و محل بهتری برای تجمع عزیزان میانسال شهرمان مشخص نمایند. تجمعی که اگر با برنامه و هدفی خاص باشد میتواند محل شور و رایزنی خوبی برای شورای جوان شهرمان باشد.

با احترام جمعی از شهروندان

درباره‌ی فداغ نيوز

3 نظر

  1. پاتوق … میدات امام حسین است داداش

  2. خود … پاتوقش اونجاست

  3. حق روان

    چندین مرتبه دیدیم افرادی که این همه احترام و بزرگی ای که نزد مردم دارند اونجا میشینن و سد معبر میشن متاسفیم. در ضمن در این مورد هم اخطار جدی به افرادی که اونجا تجمع می کنند از سوی مردم خیرخواه داده شده

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


2 + 3 =