خانه / اخبار کوتاه / راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در فداغ برگزار شد

مهمترین کوچه فداغ توسط دهیاری زیرسازی ، بیس ریزی و آسفالت شد/ سالن اجتماعات آماده برگزاری جلسات شد

مهمترین کوچه در فداغ به دلیل وجود مدارس ابتدایی که حداقل در ایام مهرماه تا خردادماه ( سال آموزشی) در شبانه روز حداقل 1800 رفت و آمد در آن صورت می گیرد زیرسازی ، بیس ریزی و آسفالت شد .
محمد نریمانی دهیار موفق فداغ در این زمینه گفت:پروژه زیرسازی کوچه مدرسه تا بانک صادرات شامل مخلوط ریزی ، بیس ریزی به مساحت 3400 متر مربع ، آسفالت کوچه مدرسه به مساحت 1100 مترمربع و لکه گیری به مقدار 18 تا 20 تن انجام شده است
این پروژه در قالب یک قرارداد متوسط دهیاری با اعتباری بالغ بر 325 میلیون تومان بوده است که بایستی کسورات را نیز لحاظ کرد
دریافتی پیمانکار شرکت آرتا درخش افلاک برادران خرم حدودا 295 میلیون می باشد در حالیکه رقم واقعی این پروژه در زیرسازی 170 میلیون ، آسفالت کوچه مدرسه 200 میلیون و لکه گیری 35 میلیون جمعا 405 میلیون تومان می باشد که حدود نصف بودجه عمرانی سال دهیاری می باشد .
نریمانی در ادامه گفت : پروژه بدون مسئول فنی بسیار دشوار می باشد و یکی ازمهمترین دغدغه های ما نیز تکمیل آسفالت این مسیر ( گوشه مدرسه پسرانه و منزل آقای بازیار به سمت بانک صادرات ) و همچنین انجام حداکثری لکه گیری می باشد .
از خودیاری و کمک های مردمی در این پروژه اصلا استفاده نشده است اما به دلیل کسری بودجه بایستی حتما برای ادامه مسیر از کمک ها و خودیاری در کنار بودجه دهیاری بهره برد .
نریمانی دهیار فداغ در گزارشی دیگر از تکمیل سالن اجتماعات خبر داد و گفت: سالن اجتماعات که در زلزله سال گذشته دچار آسببهایی شده بود ترمیم و در حال حاضر اماده برگزاری جلسات می باشد .

درباره‌ی فداغ نيوز

یک نظر

  1. عابدین ابولی

    سلام علیکم
    عرض خسته نباشید و خدا قوت دارم خدمت دهیار محترم و شورای محترم اسلامی روستای بزرگ فداغ و تشکر از همراهی و همکاری مردم فهیم فداغ با دهیاری در اجرای پروژه های عمرانی و پیشرفت و توسعه روستا…
    ابولی
    بخشدار مرکزی

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


1 + 7 =