خانه / اخبار کوتاه / راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در فداغ برگزار شد

هر خانواده مبلغ 7000000 ریال

به زودی شاید تمام کوچه های فداغ آسفالت شد .

یک منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود اعلام نمود که به زودی طرحی در فداغ به اجرا در خواهد آمد که بر اساس آن هر خانواده  در صورت صلاحدید می تواند مبلغ 7000000 ریال جهت آسفالت کوچه ها پرداخت نماید .

این طرح اگر به مرحله اجرا در آید شاید در نگاه اول  چهره فداغ را دگرگون سازد ولی در نگاه دوم اشکالاتی در آن نهفته است که جهت  اطلاع مسئولین عزیز اعلام می داریم .

همانگونه که مردم شریف فداغ و مسئولین محترم در جریان قرار دارند لوله کشی آب فداغ  ، چندان کارشناسی شده احداث نشده اند وهر از چند گاهی ما شاهد شکسته شدن لوله ها  و سرازیر شدن  آب به کوچه ها و خیابانها هستیم .

حالا بر فرض کوچه ای  آسفالت شد و بعد از مدتی این لوله های همیشه خراب  باز سر ناسازگاری  گذاشت  ، آیا مرمت آن به نظر شما آسان خواهد بود ؟ یقینا ما زمانی متوجه شکسته شدن لوله ها خواهیم شد که آب از زیر زمین ، به خانه های مردم سرازیر شده باشد .

پس بهتر است قبل از آسفالت کاری کوچه ها ، کار مرمت و استانداردسازی لوله های آب ، شروع شود .

بدون اینترنت خبرهای فداغ نیوز را دنبال کنید فقط کافیه عدد ۱ لاتین را به شماره ۳۰۰۰۹۲۹۲۰۰۲۱۸۱ پیامک کنید تا خبرها همان لحظه به صورت اتوماتیک برایتان ارسال گردد

درباره‌ی فداغ نيوز

8 نظر

  1. m&b دانشجو

    چی شد دیگه خبری ازت نشد دیگه جواب ایمیلو رو ندادی
    فداغ نیوز:باسلام پیشنهادتون سخت و سفت بود متاسفانه

  2. از شورا

    سلام. لطفا خبرهای غیر موثق درج نکنید تا باعث سو برداشت دوستان نگردد. اخذ اجباری هزینه اسفالت صحت ندارد و افراد و خیرین در حد توان خود کمک کرده اند و جا دارد از انها قدر دانی شود که اسامی خیرین بعدا اعلام میگردد.نکته دیگر اینکه هر چیز جای خوددارد. اسفالت یک طرف فضیه میباشد و تهیه اب شرب بهداشتی اصول خاص خوددارد . در تخصیص و جذب اعتبار هر گونه مصوبه و تخصیص اعتبار بایستی فقط برای ان پروژه هزینه گردد. امسال به یاری خدا در رابطه با وضعیت بهداشت محیط وتجهیز مرکز بهداشتی فداغ 80 ملیون ت بودجه با رایزنی شورا از طرف فرمانداری مصوب شدو همچنین احداث ساختمان جدید مرکز بهداشت فداغ. انشاالله مشکلات فداغ هر کدام به جای خودحتما پیگیری میشود اعضای شورای تقریبا یک روز در میان برای پیگیری امورات در حال سفر به مرکز شهرستان و رایزنی با مسوولین محترم میباشند تا بتوان مشکلات را به حداقل رساند. پر واضح است شورای اسلامی به تنهایی جوابگوی این همه مشکل نمیتواند باشد و بایستی مردم خصوصا جوانان یاری رسان شورا باشند. روستاهایی مثل فداغ که بین شهر و روستا متوقف شده و توقعات بمانند شهر است و امکانات مثل روستا شورا کار بیش از 20 وزارتخانه وارگان از اب وبرق وبهداشت وشهرداری ودعاوی زمین وبیمه ومشکلات کشاورزان و انجام طرح های عمرانی وغیره را به عهده دارداما در شهرها وظیفه هر ارگان مشخص است .ضمنا همانقدر که الودگی اب شرب باعث به خطر افتادن سلامتی همشهریان میشودبه همان میزان هم گرد خاک داخل کوچه های خاکی باعت از دست رفتن سلامتی میشود. همتم بدرقه ی راه کن ای طایر قدس که بسی راه دراز است و من نو سفرم

  3. m&b دانشجو

    من حاضر به همکاری با سایت هستم
    فداغ نیوز: با سلام مجدد لطفا ایمیلتون رو چک بفرمایین

  4. m&b دانشجو

    در جواب دختران فداغ
    اصلا شما کوچه های فداغ رو دیدید؟؟؟؟؟کدام یک از کوچه های فداغ سنگفرشه؟؟؟؟؟
    این مبلغ هم 700 تومن نه 70تومن که بعید میدونم کسی اصلا این مبلغ رو بده از پولدارها بگیر تا…..

  5. هفتصد تومن یا هفتاد تومن؟؟؟؟؟؟؟
    شما نوشتین هر خونواده هفت ملیون ریال یعنی هفتصد هزار تومن!!!چه خبره مگه!!
    نکنه رییس شورا فکر کرده همه مثل خودس پولدارن؟

  6. دختران فداغ

    سلام خدمت تمامی دوستان.باسخنان مدیریت محترم ودانشجو کاملا موافقم ولی در کل به نظر من این کار شاید به ظاهر خوب و مناسب باشه ولی باید این راهم مد نظر قرار بدهیم که فداغ مشکلاتی بزرگتر از آسفالت کوچه هاوبازسازی برخی از خیابونها دارد، و اون هم مسئله ی آب شرب بهداشتیه . چون آب لوله کشی فداغ غیر قابل شربه ،برخی از همشهریان ما با کمال تاسف از آب انبارها که منشاء انواع بیماری های انگلی و عفونیه استفاده می کنند . این مسئله می تواند یک اپیدمی از بیماری های انگلی را در فداغ بوجودبیاورد که البته ما، هم اکنون نیز شاهدچندین مورد ازاین بیماری ها در فداغ هستیم ولی متاسفانه این موضوعات همیشه مورد بی توجهی مسئولین قرار دارد.
    مسئولین باید در ابتدا تمامی مشکلات را شناسایی و در وحله ی بعد اولویت بندی انجام دهند و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدامات اصلاحی را انجام بدهند وبه نظر بنده سلامت مردم بیش از هر چیز دیگری در اولویت قرار دارد .تا اونجایی که من دیدم کوچه های فداغ اکثرا سنگفرشی شده هست و این خودش می تونه یک جنبه ی مثبتی برای جلوگیری از ایجاد گردوغبار و یا در بارندگی ها ایجاد گل ولای شود پس این مسئله نمی تونه به اندازه ی مورد قبلی دارای اهمیت باشه.ای کاش این 70تومنی هم که از هر خانواده می گرفتن صرف هزینه های بهداشتی مردم وشاناسایی ریسک فاکتورهایی می شد که همه روزه سلامت مردممون رو داره تحدید می کنه. مسئولین هم اگر واقعا خواهان فراهم کردن آرامش مردم هستند باید در نظر داشته باشن که این آرامش ،آسایش،رفاه و رضایت مردم از زندگیشون در گرو ایجاد شرایطی برای ارتقا سلامت جسمانی و روانی مردم می باشد،نه با یکسری کارهای برنامه ریزی نشده و بی هدف که زیانش بیشتر از سودشه برای مردم هزینه درست کنند !!!

  7. علي رزمجـو از قطر

    با سلام و خسته نباشی خدمت شما دوست عزيز در اين مدتي كه فداغ بودم بايد بگم كه واقعا شاهد كارهاي ملموسي در فداغ بودم از اسفالت كردن بعضي خيابونهاي داخل ده و خارج و احداث فلكه ورودي فداغ كه فكر كنم ميتوني جلو خيلي از تصادفات رو بگيره و حتي همين پياده روي كه روز جمعه شخصا در ان شركت كردم اينها همه كارهاي مثبتي هست كه از شوراي فعلي و تحصيل كرده داريم ميبينيم اميدوارم كه روز به روز شاهد پيشرفت شهرمون باشيم و هر چه زودتر همه فداغمون به بخش تبديل بشه

  8. m&b دانشجو

    کار اسفالت سازی کوچه ها باید براساس کار کارشناسی باشد مثلا کوچه های صاف و یکدست و لوله کشی های منظم  برای خانه ها  وشیب ملایم برای بیرون روی اب از کوچه ها که ما هیچ کدام از انها را نداریم و با شناختی که من از مردم دارم فکر نکنم هیچ یک از اهالی همچین پولی را برای این کار بدهند
    شاید این کار در شهرک شمالی (گهدم) قابل اجرا باشد که انهم فکرنکنم عملی باشد.
    فداغ نیوز:سلام دانشجوی عزیز .مطالب و کامنتهای شما را به دقت دنبال کرده ام .زیاد مایلم اطلاعاتی از شما داشته باشم البته اگه فضولی نباشه . ودر صورت صلاحدید از تجربیات شما استفاده نماییم .

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 + = 13