خانه / اخبار کوتاه / گردهمایی روسای هیئت های تیراندازی شهرستانها، باشگاهها و کمیته های تخصصی استان فارس۱۴۰۲ برگزار شد

جوابیه سایت گریشنا

در پی توهین اداره پست گراش به نمایده مردم فداغ  وانتشار آن در وب سایت خبری گریشنا  و نامه اعتراض آمیز فداغ نیوز به این سایت  جوابیه ای از سوی  این پایگاه خبری به این شرح منتشر شد .

گریشنا همواره تلاش داشته است که خبرهای مرتبط با فداغ را پوشش دهد و تا حد امکان صدای مردم فداغ را در مرکز شهرستان منعکس کند. با وجود همه بی‌توجهی‌ها به ارد و فداغ در مرکز شهرستان گریشنا و نشریه افسانه تلاش کرده است حداقل در بخش رسانه‌ای به وظیفه خود عمل کند. در طی این دو سال بیش از هشتاد خبر مرتبط با فداغ در گریشنا منتشر شده است و همراهی در برگزاری گرامی‌داشت باقر فداغی نیز بخشی از این هدف بوده است.
گریشنا هیچ‌گاه خود را مداقع مسئولین شهرستان نمی‌داند. خبرهای مربوط به وضعیت اینترنت فداغ، وضع نابسامان جاده‌ها و یا فروش برکه‌ها خبرهایی است که به دست ما رسیده و سعی کرده‌ایم تا حد امکان پوشش دهیم. موارد دیگری که ذکر کردید هم اگر با جزییات برای ما ارسال کنید در حد توان پیگیری خواهیم کرد.
در مورد خبر اداره پست هدف پیگیری مشکل به وجود آمده بود و به همین دلیل تنها گفته‌های دو سوی ماجرا را منعکس کرده‌ایم نه نظر گریشنا را. کاری که در رسانه‌ها معمول است.
دوستان فداغ نیوز برای گریشنا عبارت «شمشیر از رو بستن» را استفاده کرده بودند که برای من گنگ بود در متن حاضر هم نوشته‌اید: «اما چرا شما مارا متهم کرده اید.» من همچنان متوجه نیستم که چه اتهامی به فداغ‌نیوز وارد شده است؟ چون شخصا فداغ‌نیوز و سایت مردمی فداغ را آیینه‌های فداغ می‌دانیم که همواره به آن اعتماد داریم و تلاش ما بیشتر انعکاس و تکمیل خبرهای این دو سایت بوده است.
در مورد زمان پوشش انتخابات هم باید مسئولین انتخابات  پاسخگو باشند به نظرم احتمالا مراحل قانونی درخواست برای پوشش خبری انتخابات طی نشده است همین‌طور که از ده نفر معرفی شده از طرف گریشنا تنها به سه نفر اجازه عکاسی و پوشش خبری داده شد. همین مشکل در انتخابات مجلس نهم برای گریشنا وجود داشت که امکان عکاسی از حوزه‌های انتخاباتی شهرستان گراش برای هیچ‌کدام از خبرنگاران گریشنا فراهم نشد.
امیدوارم فعالیت‌های انجام شده در گریشنا مورد قبول مردم گراش و فداغ باشد و اگر جایی سو برداشتی از خبرهای منتشر شده وجود دارد آن را با ما در میان بگذارید.
خبرهای زیر از فداغ در سه ماه گذشته منتشر شده است که نشان می‌دهد انواع اخبار اجتماعی، اداری، انتقادی و افتخارآمیز در این مدت منتشر شده است.
http://www.gerishna.com/archives/20400: در نخستین جلسه شورای شهرستان گراش نعمت‌الله خرم به عنوان رییس شورا و علی اصغر حسنی به عنوان نماینده شورای گراش در شورای استان انتخاب شدند.
http://www.gerishna.com/archives/20087: «همایش تجلیل از سال‌مندان» در روز سه‌شنبه ۹ مهرماه، به مناسبت روز جهانی سالمندان در فداغ برگزار شد.
http://www.gerishna.com/archives/19836 مجلس گردهم‌آیی بسیجیان و اعضای حلقه شجره طیبه صالحین در حسینیه وحدت فداغ برگزار شد.
http://www.gerishna.com/archives/19750 تقاطع حادثه‌خیز جاده فداغ حذف می‌شود.
http://www.gerishna.com/archives/19411 با وعده معاون وزیر راه و شهرسازی برای تخصیص اعتبار امیدواری برای ادامه حفر تونل بالنگستان فداغ افزایش یافت.
http://www.gerishna.com/archives/19354 فروش ‌آب انبار وقفی در فداغ: اعتراض شورا و جواب اوقاف
http://www.gerishna.com/archives/19217 با تلاش یک شرکت لامردی، مردم فداغ از ۲۴ شهریورماه می‌توانند از خدمات اینترنت وایرلس استفاده کنند.
http://www.gerishna.com/archives/18694 با انجام مطالعات مقدماتی کلنگ‌زنی پروژه گاز رسانی به دهستان‌های شهرستان گراش در دهه فجر امسال انجام خواهد شد.
http://www.gerishna.com/archives/18476 تصادف در جاده فداغ -بیرم منجر به مرگ شهروند اهل روستای محمّد زینا شد.
http://www.gerishna.com/archives/18177 آبگیری سدهای فداغ و زینل‌آباد
http://www.gerishna.com/archives/18000 پیروزی، پیروز جام رمضان فداغ
http://www.gerishna.com/archives/17995 سه فداغی از واژگونی ۲۰۶ جان سالم به در بردند
http://www.gerishna.com/archives/17889 یک عید، یک نماز: وحدت در فداغ

بدون اینترنت خبرهای فداغ نیوز را دنبال کنید فقط کافیه عدد 1 لاتین را به شماره  30009292002181  پیامک کنید تا خبرها همان لحظه به صورت اتوماتیک برایتان ارسال گردد

 

درباره‌ی فداغ نيوز

2 نظر

  1. دوستان عزیز! از دامن زدن به اختلافات خودداری کنید. سایت گریشنا و نشریه گراش انصافا به رسالت خود در قبال فداغ عمل کرده است. بد نیست بدانید در ایام انتخابات و سفرهای ریاست جمهوری به استان هرمزگان با ما که خبرنگار رسمی نشریات هرمزگان هستیم نیز چنان برخورد بدی کردند و مانع از عکس گرفتن و پوشش خبری شدند که جای تعجب داشت. انگار ما را جاسوس بیگانگان می دانستند!

  2. قبلا هم یک گراشی به میثم خرم توهین کرده بود و …..

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


1 + = 8