خانه / اخبار کوتاه / گردهمایی روسای هیئت های تیراندازی شهرستانها، باشگاهها و کمیته های تخصصی استان فارس۱۴۰۲ برگزار شد

دیداری بی نتیجه با استاندار فارس !!!

همانگونه که در بخشهای قبلی خبر مطالعه فرمودید اعضای شورای اسلامی فداغ به نمایندگی از سوی مردم ، به اتفاق نمایندگان گراش اهم از فرماندار محترم و امام جمعه این شهرستان ، با استاندار محترم فارس دیار کردند .

thumb_A27891483

در این دیدارجناب آقای همایون جهانپناه در سمت ریاست محترم شورای اسلامی، پیام تبریک خود و شورای اسلامی و به نمایندگی از طرف مردم فداغ ، خطاب به استاندار محترم قرائت فرمودند .

اقای علی اصغر خاکبیز طی نظری که در سایت گریشنا منتشر شده است به انتقاد از عملکرد شورا پرداخته و اضافه فرمودند که این فرصت استثنایی را نباید فقط در یک تبریک گفتن خلاصه می شد .

از نظر ایشان ، اعضای شورای اسلامی فداغ باید با دست پر از محضر آن بزرگوار خارج می شدند .

متن سخنان آقای خاکبیز که در سایت گریشنا منتشر شده بدین شرح می باشد :

جنابان گراشی ازحضور در جلسه تبریک لارستانیها به استاندار فارس که با هماهنگی حوزه استانداری در محلی امن تشکیل شده بود بنا به موضوعی امتناع نموده و گفته بودند که چون به ما وقت خصوصی داده نشده از حضور در جلسه اولیه تبریک به استاندار محترم فارس خود داری کردند
من از ملاقات خصوصی شهروندانم خوشحال شدم خصوصا که خیلی زود بخودشان آمدند و جبران نمودند اما سوال اینجاست
۱ – جنابان محترم شما بهمراه امام جمعه رفته بودید نزد استاندار فرصت یک روز مفید کاری را از خودتان و مردم گرفتید که فقط به ایشان ( جناب استاندار ) بگویید خوش امدید !!!!
مگر در جلسه اول که شما دعوت شده بودید و از حضور امتناع کردید بجز این موضوع ( خوش آمد گویی ) موضوع دیگری هم بود
۲ – شما ها مسولین شهرستان چرا دست خالی و بی برنامه رفتین ؟
۳ ملاقات خصوصی با هر مقام ومسولی ایجاب مینماید که ماها خواسته خود و مردممان را بیان کنیم .و از اتلاف وقت خودداری نماییم . همگان اینرا میدانیم که خواسته ها را حتی در ضیافت نهار و شام هم میشود اعلام نمود . ما باید این موقعیت عالی را از دست نمیدادیم و حد اقل موضوعات را بصورت دسته بندی شده و مکتوب میدادیم تا مورد بر رسی اولیه مقامات ذیصلاح قرار گیرد .
اما الان باید منتظرفرصتی باشیم تا برای اقای استاندارو مدیران رده بالای استان پیش بیاید وبه شهرستان سفر نمایند و ما خواسته هایمان را برای پیشبرد اهداف فرهنگی . اقتصادی . اجتماعی . و سیاست اداره امور شهرستان اعلام نماییم تا اینشااللله در دستور کار دولت قرار گیرد . قضاوت نمایید چقدر فرصت و زمان را از دست داده ایم
سوالات دیگری هم هست که چون شهرستان نوپاست و مسولین هم تازه کار لذا ادامه آنها را به قضاوت شما مشترکین فهیم میسپارم
با احترام و بامید تدبیری بهتر : علی اصغر خاکبیز

البته ذکر این نکته را لازم و ضروری می دانم که جناب آقای مهندس حمید رضا کریمی فرد ، طی سخنانی گزارش کامل و البته کوتاه شده ای را خدمت استاندار محترم ارائه فرمودند ، که از آنجمله ارتقاء ارد به شهر و ارتقاء فداغ به بخش بود .

خدمت جناب آقای خاکبیز باید بگوییم که اعضای شورای محترم فداغ به عنوان زیر مجموعه های بخش مرکزی گراش در این جلسه حضور داشته اند و طبیعی است که وقت چندانی در اختیار نداشته اند .

امید آنکه با درک درست و صحیح استاندار محترم از وضعیت کنونی منطقه گراش و بخصوص فداغ ، نگاه ویژه ای به این منطقه عقب افتاده و البته محروم داشته باشند .

در پی اظهار نظر جناب آقای خاکبیز ،آقای همایون جهانپناه جوابیه ای به این شرح صادر فرمودند:

با سلام. در جواب دوست عزیزمان اقای خاکبیز باید به عرض برسانم در جلسه ملاقات با جناب استاندار که یک بیشتر از یک ساعت وقت از وقت اززشمندشان را در اختیار مردم و معتمدین شهرستان گراش گذاشتند شایدکمتراز ۱۰ دقیقه برای عرض تبریک زمان گذاشته شد.وسپس هر کدام به بیان مسایل و مشکلات کل شهرستان گراش اعم از جاده چک چک و تونل بالنگستان و بخش شدن فداغ وشهر شدن ارد ومشکلات خلیلی و بسیاری مسایل دیگر پرداختند و تمامی این مشکلات هم به صورت شفاهی بیان گردید و هم کتبا تقدیم استاندار محترم شد. وایشان نیز قول مساعد و پیگیری اموردادند. با تشکر

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


2 + = 4