خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

اینترنت فداغ و شبهات ایجاد شده

در پی درج خبر ثبت نام شورای محترم از متقاضیان اینترنت پرسرعت و اخذ مبلغ 500000 ریال بواسطه ثبت نام حرف و حدیثهایی بین مردم پدید آورد .

جهت روشن شدن اصل قضیه به سراغ آقایان حسن زمانی مسئول مخابرات فداغ و جناب جهانپناه ریاست محترم شورای سازندگی رفتیم و از ایشان در این مورد توضیح خواستیم .

جناب زمانی و جهانپناه با فروتنی خاص و همیشگی خودشان ، به سوالات ما اینگونه پاسخ دادند

مبلغ دریافتی صرفا به عنوان یک تضمین اخذ می گردد و زمانیکه اینترنت واگذار شد حتما در قبض مشترک لحاظ خواهد شد .

بواسطه اینکه مخابرات در قبال ثبت نام افراد باید از فرد تضمین بگیرد این مبلغ اخذ می گردد .

آقای زمانی فرمودند این پیشنهاد صرفا از طرف مخابرات می باشد و اینکه شماره حساب از افراد شورا می باشد نیز فرمودند بواسطه اینکه اگر شخصی پولی به حساب مخابرات واریز نماید و این شخص در ادامه راه از ثبت نام پشیمان گردد مخابرات این پول را مسترد نخواهد کرد .

آقای زمانی فرمودند بخاطر اطمینان بیشتر مردم و اینکه شورا یک نهاد دولتی می باشد ،ما آقای جهانپناه که ریاست شورا را بر عهده دارند برای اینکار انتخاب نموده ایم .

پول متقاضی به حساب شورا واریز می گردد و زمانیکه مهلت ثبت نام تمام شد شورای محترم کل پول دریافتی از متقاضیان اینترنت به حساب مخابرات واریز خواهد کرد .

مسئول مخابرات در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا این پول جهت جلوگیری از شبهات آن ، مستقیما به حساب کارمند و مسئول مخابرات واریز نمی گردد فرمودند:

واریز وجه مربوط به مخابرات به حساب مسئول و یا کارمندان آن کاملا غیر قانونی می باشد و در صورت انجام اینکار همه ما زیر سوال خواهیم رفت .

IMG-20140204-WA0089

آقای جهانپناه ریاست محترم شورای اسلامی و سازندگی نیز در این رابطه فرمودند:

با هماهنگی با مخابرات و تسریع در امر دسترسی مردم به اینترنت ارزان قیمت و دولتی ثبت نام در مخابرات انجام می شود . و مبلغ دریافتی نیز به حساب مخابرات فداغ واریز می گردد .

منتها به صورت یکجا که بایستی 100 نفر مشترک ثبت نام نمایند و این مبلغ 500000 ریال بابت تضمین استفاده از اینترنت توسط متقاضی در آینده می باشد .

و مبلغ دریافتی در قبوض تلفن لحاظ و جزو بستانکاری کاربر محاسبه می گردد .

با توجه به راه اندازی اینترنت مخابرات در اکثر روستاها و عقب ماندن فداغ از این قافله ، شورا صرفا جهت همکاری و تسهیل و تسریع در راه اندازی آن اقدام نموده است و مبلغ مشخص شده توسط مخابرات می باشد و این مبلغ بایستی به مخابرات به صورت یکجا پرداخت گردد .

آقای جهانپناه در پایان این مصاحبه از زحمات آقای زمانی مسئول مخابرات فداغ بابت پیگیری این امر تشکر و قدر دانی نمودند

درباره‌ی فداغ نيوز

2 نظر

  1. ما در زینل آباد اینترنت راه اندازی کردیم هیچ هزینه اضافی هم از مردم نگرفتیم

  2. کی گفته فداغ عقبه.الان فداغ نسبت به روستاهای اطراف حتی گراش و لار بهترین اینترنت وایرلس رو داره.این حرف کسایی هس ک از فداغ دور هسن

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


3 + 1 =