خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

جاده مرگ درفداغ

در مسیر پمپ بنزین با گذشت زمان ، هنوز وقتی به یاد زمانی می افتیم که تصاویر و فیلم های گرفته شده از تصادف وحشتناک جاده ی کمربندی غیر استاندارد ” حتی کارشناسی نشده ” را نگاه کردم؛ واقعا ترسی عمیق و غیر قابل انکار تمام وجودمان را فرا می گیرد …. واقعا در این حوادث چند نفر جان خود را از دست دادند؟؟!! چه کسانی و چند نفر سرمایه های مادی و معنوی خود را از دست دادند؟؟!!
چه صدمات روحی غیر قابل جبرانی به افراد وارد شده است؟؟ و در آخر این سوالات ؛ این سوال پیش می آید که چه کسانی بازخواست و مواخذه شدند تا جوابگوی کارشان باشند تا از کم کاری و سستی دیگران نیز جلوگیری شود؟ و چه کسانی پاسخگو بودند؟ اکنون نیز که هر از گاهی در فداغ چرخی می زنیم و با دوستانمان می گردیم و از مسیر پمپ بنزین عبور می کنیم ؛ باز ترس و وحشت تمام وجودم را فرا می گیرد!!!
آیا این بار نیز حادثه ای در راه است؟؟ این بار جان کدام یک از عزیزان و بستگان ما در خطر است؟؟!!! اگر به این مسیر خوب نگاه کرده باشید ، خواهید فهمید که این مسیر به چهار راه مرگ تبدیل شده است و از قرار معلوم این بار نیز کسی پاسخگو نخواهد بود؟!!! بعید است فکری کارشناسی شده و طرح و نقشه و تجهیزات و تکنولوژی و دیگر ابزار و وسایل برای این جاده در نظر گرفته شده باشد تا ایمنی آن تضمین شده باشد. آیا واقعا این مسیر ” چهار راه مرگ ” است و یا اینکه ” آزمایشگاه مرگ ” ؟؟!!!
ما باید از چه کسانی بخواهیم این گونه مسائل را پاسخگو باشند : آیا از مسئولین روستای خودمان؟ یا از مسئولین شهرستان گراش؟ و یا هم از استانداری و فرمانداری ؟ و شاید هم از وزارت کشور؟ نه شاید ما برای این کار باید از خود رئیس جمهور خواهش کنیم و شخصا خودشان به این موضوع رسیدگی کنند؟؟؟!!!! * آیا فرار از این مشکل نیز قریب به محال است ؟ * –

ارسال متن توسط علیرضا

درباره‌ی فداغ نيوز

یک نظر

  1. این مطالب رو قبلا من نوشته بودم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 3 = 10