خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

دانشجو – روزت مبارک

روز دانشجو، روز تأکید بر نقش بی مانند مجاهدت در راه کسب علم و دانش،در کنار تقویت ایمان دینی و بصیرت سیاسی، در راه پیشرفت مادی و معنوی کشورست.
دانشجوی عزیزاین روز بزرگ را به تو تبریک نمی گویم .تو را به این روز تبریک می گویم ،که این روز بی تو، و بی حس “آرمان خواهی”و “ایمانت به حق طلبی”، وجودی بی معناست.
16 آذر روزی است که عوامل استکبار، جمعی از دانشجویان عزیز و بیگناه ما را به  خاک و خون کشاند ،اما به برکت مبارزه دانشجویان و بزرگان دین، استکباربا این همه ابهت و شکست ناپذیری ، با شکست مواجه شد.
پس از کودتای 28 مرداد در سال 32 و با بازگشت شاه خائن  به ایران، کاردار آمریکا نیز در روز 14 آذر وارد کشورمان  شد که به این دلیل دانشجویان دانشگاه تهران دست به تظاهرات و راهپیمایی زدند.
روز 16 آذر نیز درپی سخنرانی یکی از دانشجویان در مخالفت با ورود بی اجازه پلیس به دانشگاه، نیروهای مزدور، به  دانشگاه تهران ، حمله کردند و براثر تیراندازی آنها سه نفر از دانشجویان  عزیزمان به شهادت رسیدند.
پس از کشتار این دانشجویان در روز 16 آذر معاون رئیس جهور آمریکا وارد ایران شد و دکترای افتخاری از دانشگاه تهران گرفت.
ما ضمن تبریک این روز عظیم به دانشجویان عزیزمان ، اعلام می داریم که روز 16 آذر که پایگاه جنگ با آمریکا است  باید تابلوی دشمنی آمریکا را بالا ببریم، نباید اجازه  دهیم که  16 آذر
تبدیل به میدان تدبیر آمریکاییها شودد.

درباره‌ی فداغ نيوز

6 نظر

  1. m&b دانشجو

    روز دانشچو رو به همه دانشجوها تبریک میگم انشالله درهمه مراحل زندیگشون موفق باشن

    • فداغ نيوز

      سلام دوست دانشجوی من . لطفا از طریق ایمیل با من در ارتباط باش .

  2. با سلام به همه اونایی که دانشجو بودن دانشجو هستن و در شرف دانشجو شدنن …
    پیکان کلامم رو به اونهاییه که  دانشگاه رو مقصد نمیدونن اونجا رو محل گذر میدونن اونهایی که تازه امسال سال اول دانشگاهشونه با خودشون عهد ببندن که تو این چند سال یادشون نره برای چی اومدن، حرفم با اونهاییه که کم کم میخوان فارغ التحصیل بشن یادشون نره برای  چی به اینجا قدم گذاشته بودن و بعد از ترک دانشگاه هدفشون به عملشون نزدیک و نزدیکتر بشه هیچوقت هدف رو تو این ولوله پاس کردن درس ها و گرفتن نمره گم نکرده باشن. 
    پول و تحصیل که الان هدف خیلی از ماها شده همه وسیله ان… وسیله برای رسیدن به معرفت، به اینکه ما خودمون رو گم نکنیم،این رو باور کنین پول در اوردن و گرفتن مدرک های آنچنانی الان به راحتی آب خوردن سهل و ممکن شده ولی داشتن مردونگی و جونمردی و مرام و … 
    بگذریم… 
    روز دانشجو بهونه بود، دانشجو بودن برچسبی است که با گذر ایام باد زمان اون رو با خودش میبره
    مردم روزتون مبارک…

  3. دختران فداغ

    بنده هم به نوبه ی خود این روز باارزش را به تمامی دانشجویان،قشر فرهیخته ی جامه ی اسلامی ایرانیمان تبریک وتهنیت عرض می کنم.
    فداغ نیوز: ما هم روز ت را به شما خواهرخوبم تبریک میگوییم

  4. امروز… روز دانشجو روزی که در حال حاضر هیچ اتفاق خاصی برای دانشجوها نه تو دانشگاه و نه توی شهرشون نمیوفته رو به همه دانشجوهای صبور تبریک میگم

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


5 + = 10