خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

دهکویه هم از روستاجداشد

به گزارش گریشتابه نقل ازپایگاه شخصی نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی نوشت: با پیگیری‌های انجام شده توسط دکتر جمشید جعفرپور درخواست اهالی دهکویه برای تبدیل از روستا به شهر، با توجه به دارا بودن شاخص جمعیتی، مورد موافقت آقای محمد نجار، وزیر کشور قرار گرفت و برای تصویب به کمیسیون سیاسی – دفاعی هیأت دولت ارسال گردید.

با تصویب این موضوع در کمیسیون و تأیید رئیس جمهور ، دهکویه به عنوان شهر شناخته خواهد شد.

درباره‌ی فداغ نيوز

2 نظر

  1. سلام
    به بخش اعظم معایب این طرح توجه فرمایید
    1 -بیاد داشته باشید . آسان ترین راه ممکن از نظر زمان و هزینه برای به اصطلاح پیشرفت یک روستا در دولت جمهوری اسلامی ( تبدیل روستا به شهر است )
    2 -با پیشنهادی که معتمدین دهکویه به استانداری و وزارت کشور داده اند واخذ تایید ان از طرف نماینده یا شخص وزیر کشور . ضرر و زیانهای جبران ناپذیری به محل خودشان زده اند .
    3- با اخذ این مجور ( روستا به شهر ) از امکانات و تسهیلاتی که دولت برای مناطق کمتر توسعه یافته ( مناطق محروم ) در اختیار وزارت کشور واستانداریها برای کمک به دهستانها قرار داده اند کمتر بهره میبرند و زیان بعدی که غیر قابل جبران هست .
    4- در صورتی که این روستا بخواهد از نظر تقسیمات کشوری تبدیل به بخش گردد . جمعیت کنونی که قریب به پنج هزار نفر میباشند ( حد نصاب شهر شدن ) از آمار و جعیت آینده این شهر کسر خواهد شد . .
    5- آیا شهری که در سر شماری نفوس و مسکن پنج هزار نفر ان برای ارتقاء به بخش لحاظ نشود فرصتی برای پیشرفت و نیز ایجاد سازمانها و نهادها و ارگانهای خدماتی دولتی خواهد داشت ؟؟ قضاوت با خودتان ؟؟
    6 – نتیجه اینکه هر گونه اقدام برای گسترش روستا به شهر و یا انتصاب مقام همسطح آن قبل از ارتقاء ان دهستان به بخش امری غیر کارشناسانه و عجولانه بوده که ضرر و زیانی غیر قابل جبران در پی خواهد داشت .
    7 – لطفا نظر دهید : البته از توضیح معایب دیگر معذورم اما با وجود توضیح بخشی از معایب این طرح آیا شماحاضر به اجرای این طرح برای فداغ هستید ؟؟
    با احترام : خاکبیز

  2. اگر دهکویه شهر بشه یعنی فداغ باید شهرستان بشه.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


4 + 9 =