خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

سخنی با شورای فداغ

با توجه به اینکه به زودی فرصت سومین دوره شوراها به پایان می رسد ودر این مدت هم شاهد تمدید 12 ماهه به مدت تصدی شوراها بوده ایم.

22ماه فرصت اضافه به شوراها بهترین فرصت خدمتگزاری برای شهروندان بوده است .

کارهای صورت گرفته از سوی شورای فداغ بر کسی پوشیده نیست ولی آیا این کارها کافی به نظر می رسند ؟ آیا در بحث زیبا سازی وارائه خدمات به مردم توسط شورا در این مدت توجه کافی شده است ؟
آیا شورای فداغ در پایان دوره سوم خود جواب رای اعتماد مردم را داده است ؟
آیا زمانی برای جبران کاستیها وکارهای معلق باقی مانده است ؟
اینها ودهها سئوال دیگر همیشه در ذهن مردم خطور می کند که زمان اجرایی شدن این همه کارهای نیمه تمام کی وچه زمانی خواهد بود ؟
بحث ارتقاء فداغ به بخش در زمان تصدی شورای دوره سوم روی داده که متاسفانه در اجرایی شدن آن همچنان ابهام وجود دارد.

شورا هنوز متاسفانه نتوانسته است در بخش اینترنت وخدمات رسانی در این بخش کارهای مثبت انجام دهد .شاید یکی از دلایل آن این باشد که بگویند این کارها مربوط به مخابرات می باشد .

دربخش ورزشی هم شاهد حرکت آنچنانی نبوده ایم .جوانان فداغی هنوز در زمینهای سنگلاخی وکاملا غیر استاندارد وغیر اصولی ورزش می کنند .سالن ورزشی آن هنوز افتتاح نشده وجوانان فداغی به صورت خودجوش به ورزش ادامه می دهند ودر این راستا به موفقیتهای چشمگیری هم نائل آمده اند .

در بخش زیبا سازی فااغ، نیز ما شاهد رکود بوده ایم .

در بخش روشنایی معابرنیزکمتر توجه شده است .اگر شما در شب گذرتان به یکی از کوچه های فداغ بیفتد حتما به این فکر خواهید افتاد که چرا با خود چراغ قوه نبرده اید !!!

در بخش بهداشت ودرمان هم کارهای مثبت کمتر به چشم می خورد . تنها درمانگاه  فداغ با گذشت هشت سال ، هنوز از بی امکاناتی رنج می برد .درمانگاه فداغ واقعا در شان ومنزلت مردم آن نبوده ونخواهد بود .

در کل اگر ما به روستاهای همجوار نگاهی افکنده باشیم متوجه خواهیم شد که فداغ از همه عقب افتاده تر بوده  وزحماتی که شورای محترم  در طول این هشت سال کشیده متاسفانه کافی به نظر نمی رسد .

امید آنکه این سخنان برادرگونه رنجش عزیزانمان را در شورا پدید نیاورده بلکه آنان را مصمم به فعالیت بیشتر در زمان باقیمانده  نماید .

انشاء الله

 

 

 

درباره‌ی فداغ نيوز

2 نظر

  1. عزیز دل من، دهستان و روستاها و یا بخش هایی که شما میگید از فداغ جلو زدن مردمش هم با شورای محلشون همکاری می کنند چه از نظر مالی و چه از هر نظر دیگه ولی متاسفانه در فداغ افرادی که یارای همکاری رو دارند ساز خودشون رو روی ساز مخالف کوک کرده اند و فقط سنگ جلوی پای شورا میاندازند. چون به احتمال زیاد برای منافع خودشون زیانبار هست مثل کاری که چند وقت قبل انجام دادند. اگر این افراد رو بتونیم راهشون رو به سمت راه بقیه کج کنیم هیچ مشکلی در فداغ دیگر نخواهیم داشت.
    ضمناً شما هم فقط بلدی گلایه از شورا کنی تا حالا یه مطلب هم درباره کارهای انجام شده طی این چند سال ننوشتی. شما خودت هم اگر موقعی دستت توی اینکارا رفت می فهمی که همیشه آدم هایی هستن که می خوان کارِت لنگ بمونه و اونموقع هست که من خودم میام بهت گیر میدم و میگم آقای ….. چرا توی این چند وقت فلان کاری رو که گفتی انجام ندادی؟.
    فداغ نیوز:سلام دوست عزیز با نظرات شما کاملا موافقم بجز یه قسمت آن واینکه فرموده اید فقط بلدید به شورا گیر بدید وتا حالا نشده یکی از کارهایی که شورا انجام داده را بنویسیم .دوست گرامی شاید در ظاهر اینگونه باشد که شما نوشته اید ولی در واقع اینگونه نیست .ما خبرهای عمرانی شورای محترم را بارها وبارها منتشر نموده ایم .اما اونجور که باید وشاید نه .وآن هم همکاری نکردن شورا با این سایت می باشد .به قول معاون شورا ما حاظر نیستیم خبرهای خود را در اختیار این سایت خبری قرار دهیم .حالا شما خودتان قضاوت کنید ما باید منبعی داشته باشیم تا خبرها را استخراج کنیم وقتی شورای محترم با ما همکاری ندارد ما چگونه خبرهای آن را منتشر نماییم .
    در کل با نظر شما موافقم مردم باید در همه صحنه ها با شورا همکاری نمایند چون اینکار به پیشرفتمان کمک خواهد کرد ودر غیر اینصورت دودش فقط وفقط به چشم مردم فداغ خواهد رفت وبس .
    منتظر حضور بعدی شما دوست عزیز هستیم

  2. خداکنه میلاد درآلومینویم به آنچه استحقاقش رو داره برسه

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


6 + 7 =