خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

صرف جهت اطلاع ویژه محرم

وجودافرادمسئول وبی مسئول دربین هیات زنجیرزنی به حدی بود که هم نظم رابه هم زده بودوهم زنجیرزدن رو-تازمانیکه دروجودمون کلمه منیت وجودداشته باشه شاهد چنین وقایعی هم باید باشیم .چون همه دوست داریم رئیس باشیم وبس!!!!
——————————————————————–
پارسال نسبت به وجودافرادبی مسئولیت دربین هیات زنجیرزنی هشدارداده بودیم وفکرمیکردیم امسال دیگه شاهد مسائل پارسال نباشیم اما نتیجه برعکس بود هرسال دریغ ازپارسال
———————————————————————
عزاداری واسه مظلومیت حسین (ع)نباید فقط درگریه کردن وسینه زدن خلاصه بشه احترام به مراسم واحترام به نذورات آن حضرت هم خودش یک نوع عزاداریه .
———————————————————————–
امسال برعکس سالهای گذشته آخراز همه سراغ شهدامون رفتیم کاری که درهیچ جای ایران صورت نمیگیره باید به این طرزفکر مسئولین هم یه آفرین گفت !!!!
———————————————————————–
بجای قانونهای من درآوردی که همه انگشت به دهان می مونند بیاییم محتوای قیام عاشورا را درمیان جوونامون نهادینه کنیم .
———————————————————————-
سخنرانی کوتاه آقای خدامی درمیان مردم درشب عاشورا نشون داد که ما چه نعمت بزرگی درخانه داریم وخودمون از اون بیخبریم .
———————————————————————-

درباره‌ی فداغ نيوز

3 نظر

  1. علیرضامحمد

    این موضوعات تا بعد ظهر عاشورا پیش کشیده میشه . و اطمینان دارم الان که چند روز از عاشورا گذشته دیگه کسی کاری نداره . این حرفا و تصمیمات باید یک ماه قبل در شورا هماهنگی بشه .نذورات باید با نظم و هماهنگی از قبل برای شبهای مختلف توزیع بشه . به نظر شما اگر سینه زنی در حسینیه انجام بشه کسی جلو خواهر و مادران گرامی خجالت میکشه ؟وقتی بنده میبینم که عده ای کنار دیوار ایستادند و به سینه زدن سینه زن نظر میدن من جرات نزدیک شدن به صف رو ندارم . اما اگه تو حسینیه باشه و جایی برای تماشا وجود نداشته باشه که کسی به اشتباه من پوزخند بزنه یقینا میرم با عشق برای آقا عزاداری میکنم .یه سوال که امیدوارم یه نفر پاسخگو باشه .. سالهای پیش که محرم در اوج سرما قرار داشت چه دلیلی باعث شد باز هم سینه زن در صحن حسینیه سینه بزنه ؟عشق به آقا و یاد آوری عطش روز عاشورا دلیلش بود عایا؟
    فداغ نیوز:سلام بردوست گرامی محمد.بانظرات سازنده شما کاملاموافقم درهمه جای ایران زمان عزاداری درحسینیه ها لامپها کاملاخاموش می شوند تاعزادار بتواند به راحتی برای مولای شهیدش اشک بریزد اما درفداغ ،حتماباید درمحوطه بازودردیدعموم باشد .
    واقعا هیات امنای مساجد باید دربرگزاری عزاداریها به شکل جدید اقدام نمایند تاخدای نکرده اجری ازکسی ضایع نگردد .
    انشائ الله درسالهای اتی دیگرشاهد هیچگونه بی برنامگی نباشیم

  2. سلام
    السلام علی من جعل الله شفاء فی تربته — ظمن تقدیر از انتقاد بجا و تذکرات بموقع آن برادران بزرگوار خصوصا در مورد بی توجهی به( نذورات روز عاشورا)
    خداوند را بپاس اعطای عشق و محبت و علاقه به سیدالشهدا به جوانان و نوجوانانمان سپاس میگوییم . برادرن و سروران . ماقبول داریم که بعضی مواقع { تعداد افراد بیکار( سینه نزن از سینه زن ) بیشتر است . که این موضوع خود باعث بی نظمی در امور عزاداری میگردد . خصوصا که جای خالی انتظامات مردمی احساس میشود . اما با نشستی که بلافاصله بعد از عاشورا با هییت امناء جامع انجام شد این مسایل در راس امور پیگیری قرار گرفت
    ————–
    و در خصوص مراسم راهپیمایی عاشورا و تغییر ناگهانی مسیر عزادارن . سعی بر این است که با مشارکت کلیه اقوام و فامیلهای وابسته به حسینیه جامع فداغ برای تعیین مسیر جدید در سال آینده که اولویت دیدار با شهدا هست با اتفاق نظر همه نمایندگان فامیلها در هییت امناء مسیر انتخاب شده و از اعمال سلیقه فردی اجتناب گردد . اینشاالله که در محرم آتی همه مشکلات فعلی را حل نموده و بیش از پیش قابل به خدمت و نوکری به عزاداران ابا عبدالله الحسین باشیم
    ———————–

  3. باسلام متاسفانه بعضی هادرفداغ فقط دوست دارند رئیس باشند ما درجاهای دیگر مشاهد می کنیم که پیر وجوان چه جوری برای امام شهید خود به سروسینه می زنند ولی درفداغ خیلیها بهشون برمیخوره اگه بگیم برو سینه بزن

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 1 = 5