خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

نجات يک انسان، نجات جامعه است

کارگروه مبارزه با مواد مخدر به رياست مهندس کريمي فرد فرماندار شهرستان گراش و با حضور اعضاي شوراي پيشگيري و هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان در سالن کنفرانس فرمانداري گراش تشکيل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري گراش کريمي فرد با بيان اينکه فعاليت‌هاي پيشگيري از اعتياد بايد براساس يك نقشه راه و به صورت علمي صورت بگيرد، اظهار داشت: نجات يک انسان، نجات جامعه است و بايد طوري برنامه ريزي کرد تا آگاهي مردم نسبت به اين بلاي خانمان‌ سوز افزايش يابد.

مهندس کريمي فرد با اشاره به اهميت و نقش آموزش و آگاه‏سازي عموم مردم به خصوص افرادی که در معرض خطر اعتياد قرار دارند، تصريح کرد: فرهنگ سازي و پيشگيري از اعتياد براي آحاد جامعه که در معرض خطر اعتياد قرار دارند مهم و جدي است.

وي با بيان اينکه شناسايي و اجراي برنامه‏ هاي پيشگيري اوليه از اعتياد در مناطق آلوده و آسيب‏ خيز بايد با جديت بيشتري انجام شود، تاکيد کرد: مسئولين نهادهاي فرهنگي شهرستان با جديت، آگاه سازي و اطلاع رساني را در مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پيگيري و در اين زمينه كوتاهي نكنند.

رئيس کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان گراش با اشاره به اينكه مبارزه جدي با معضل مواد مخدر نيازمند عزم و اراده همگاني است، افزود: مواد افيوني مخدر يك تهديد جهاني به شمار مي رود و دشمنان نظام اسلامي ترويج مواد مخدر را در بين اقشار مختلف به ويژه جوانان مورد توجه قرار داده اند.

وي افزود: مقابله جدي با توزيع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر، برگزاري همايش با عنوان پيشگيري از اعتياد و معضل مواد مخدر ، برپايي نمايشگاه ، عکس و پوستر و ارائه آموزش و آگاه سازي در سطح مدارس و دانشگاه ها، از جمله مصوباتي است که ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان گراش در آينده آن را اجرا خواهد کرد.

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


+ 7 = 12