خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

بازدید نمایندگان بندرعباس و لارستان از محور مواصلاتی هرمزگان – لارستان

نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت به همراه نماینده مردم لارستان از محور مواصلاتی هرمزگان- لارستان بازدید کرد.

به گزارش صدف نیوز: احمد مرادی افزود: بی شک راه یکی از زیرساختهای اساسی و اصلی توسعه در هر جامعه ای است و اگر راه های ما از کیفیت مطلوب و ایمنی و استانداردهای لازم برخوردار نباشند قطعا توسعه ای راخ نمی دهد .

مرادی گفت: در بحث راههای روستایی بشدت با مشکل و کمبود مواجه هستیم و از مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان خواسته ایم که با قید فوریت و در اسرع وقت نسبت به ترمیم و بهسازی و نوسازی راه های روستایی اقدام کنند تا روستاییان از نعمت راه مناسب بهره مند شوند.

مرادی تصریح کرد: مردم در روستاها برای رفت و آمد و انتقال محصولاتشان به علت نبود راه مناسب با مشکلات زیادی مواجه اند و این مشکل در تمامی روستاهای هرمزگان تقریبا مشترک می باشد که باید برای رفع این مشکل سریعا اقدام شود .

این نماینده مجلس در حاشیه این بازدید افزود: اتمام پروژه راه روستای شهدای حاجی آباد به ایستگاه راه آهن سبب کاهش ۱۵۰ کیلومتری مسیر جاده ای از حاجی اباد به لارستان می شود.

وی اظهار کرد: این کاهش مسیر سبب رونق کسب و کار و تسهیل رفت و امد مردم دو منطقه و افزایش رضایت مندی مردم این مناطق می شود.

مرادی در پایان این بازدید افزود: امیدواریم مسئولان استان برای رفع مشکلات خصوصا مشکل راه های ارتباطی استان اهمیت ویژه قایل شده وبا اهتمام بیشتری این مهم را دنبال کرده و نواقص و کمبودها را دراین زمینه برطرف نمایند چرا که با جان مردم ارتباط دارد و اگر خدایی ناکرده شهروندی دراین راهها بعلت تصادف کشته شود همه مسئول هستیم.

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


7 + = 14