خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

جمعه بازار فداغ و لزوم نظارت بیشتر


چند سالی  است دست فروشان  تحت عنوان جمعه بازار، با همه نقاط قوت و ضعفی که دارد در فداغ ، دایر شده و هر هفته جمع زیادی از شهروندان این منطقه به این مکان مراجعه و مایحتاج اولیه و ضروری زندگی خود را ، خریداری می کنند.

بدون شک دست فروشی یا همان جمعه بازار در جوامع شهری و روستایی ، مشتریان خاص خود را دارد و حتی برخی از این بازارها شهرتی بیش از مغازه ها و فروشگاه های بزرگ در یک شهر دارند.

با تمامی این تفاسیر راه اندازی جمعه بازار در فداغ ، که جمعیت قابل توجهی را داراست و صنایع دستی و تولیدات خاص و منحصر به فردی در آن به چشم می خورد امری لازم و ضروری است.
چه موانعی باید برطرف شود و چه اقداماتی باید صورت بگیرد تا یک جمعه بازار خوب و قابل قبول در فداغ ، که مورد قبول قشر جامعه باشد داشته باشیم ؟

متاسفانه مشتریان از اخلاق و رفتار بعضی فروشندگان و همچنین عدم نظافت و نظارت کافی مسئولین ، گلایه هایی دارند ؟

در جمعه گذشته  هم شاهد برخورد یکی از مسئولین شورای اسلامی فداغ ، با یکی از فروشندگان که از قوانین جمعه بازار سرپیچی کرده بود و به نوعی به یکی از مشتریان ، بد اخلاقی کرده بود ، بودیم .

این مسئول در سخنانی کوتاه به بعضی از بداخلاقیهای فروشندگان اشاره کرد و از مسئولین نیروی انتظامی یا بسیج خواست که به صورت گشت های ثابت و یا به صورت نامحسوس ، بر عملکرد فروشندگان نظارت کافی داشته باشند تا شاهد نارضایتی مشتریان که اکثریت آنان هم بانوان تشکیل می دهند نباشیم

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


1 + = 3