خانه / اخبار کوتاه / آمبولانس فداغ به دستور شبکه بهداشت شهرستان گراش به خلیلی منتقل شد

درخواست مردم فداغ و حومه از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی

جناب آقای حسین حسین زاده
نماینده محترم منتخب مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی
با عرض سلام و احترام
همانطور که مستحضر می باشید فناوری روز به روز در حال پیشرفت می باشد و ارتباطات ناشی از فناوری سهمی اساسی در زندگی انسان امروزه ایفا می کند و تصور زندگی بدون اینترنت و ارتباطات ناشی از آن غیر ممکن است.
ارتباطاتی که نقش به سزایی در عدالت و برابری ایفا می کند.
بیماری همه گیری همانند کرونا باعث اختلال و مشکلات عمده ای در کشور شده است که تعطیلی مدارس و نظام آموزشی یکی از این موارد می باشد که بیش از پیش نقش اینترنت در آموزش و عدالت آموزشی و حتی عدالت و برابری های اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و شهروندی را مشخص می کند.
در نقاط مختلفی از کشور از جمله استانهای همجوار مشترکین خانگی با استفاده از فیبر نوری یا ftth که با نام تجاری تانوما معرفی گردیده است به شبکه جهانی اینترنت متصل شده اند که این می تواند ثمرات زیادی در عدالت و برابری از جمله آموزش و دسترسی به اطلاعات داشته باشد.
با استفاده از پهنای باندی که از طریق فیبر نوری در دسترس مشترکین قرار می گیرد به راحتی و بدون مشکل دانش آموزان و دانشجویان و حتی مردم عادی می توانند به محتواهای آموزشی و آنلاین دسترسی داشته باشند.
خواهشمند است با آینده نگری و دوراندیشی نسبت به پیگیری خواسته به حق مردم فداغ و خصوصا دانشجویان و دانش آموزان در مورد در دسترس قرار گرفتن اینترنت پرسرعت فیبر نوری به عبارتی تانوما روستایی برای دهستان فداغ و توابع اقدام نمایید.
همچنین متاسفانه روستاهای کنگ و ریشه، محمدزینا، لب اشکن، بشیرآباد، حسین آباد و حیدرآباد در شهرستان گراش از نعمت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بی بهره می باشند.
امروزه بر بستر فیبر نوری در کشور و در روستاهایی مانند میانلات رامسر و روستای رمشی چمستان نور و یا روستاهای سرگز احمدی و دشت آشکارا در حاجی آباد هرمزگان و یا روستاهای دیگر با استفاده ظرفیت فیبر نوری و کافو نوری از نعمت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت بهره مند گردیده اند.
امید است که با پیگیری جنابعالی بعنوان نماینده آتی مردم اقدام عملی جهت رفع تبعیض و نابرابری در این مناطق برداشته شود.
پیشاپیش از همکاری و پیگیری شما کمال تشکر و قدردانی به عمل می آید.

با تقدیم و احترام
از طرف جمعی از اهالی دهستان فداغ و توابع

درباره‌ی فداغ نيوز

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*


9 + 5 =